Dá sa ešte v dnešnej, konkurenciou pretlačenej dobe postaviť web, na ktorý keď prídu zákazníci, okamžite tasia svoje peňaženky, aby si kúpili váš produkt?

A čo je ešte lepšie, môžete si vy sami postaviť takýto web?
Na ktorý si konkurencia ani neškrtne?

Tisíce a tisíce ľudí dnes surfujú internetom a hľadajú riešenia na svoje túžby, požiadavky.

Je tu však jeden problém. Tímto ľuďom už nestačia načačkané dizajny a slová typu: “my sme najlacnejší, máme 30 ročné skúsenosti, s nami budete spokojní”.

Hľadajú profíkov, ktorým sú ochotní zaplatiť za to, že im vyriešia ich “problémy” rýchlo, efektívne a s minimálnou námahou.

A tu nastáva kritický bod 95% webových stránok.

 Váš web ako jedna izba v gigantickom hoteli 
plnom konkurencie

Dám vám jednu otázku.

Predstavte si vašu webstránku, ako jednu izbu v gigantickom hoteli plnom konkurencie. Zákazník chodí od dverí k dverám a vyberá si izbu, za ktorú zaplatí.

Čo chcete, aby sa stalo, keď otvorí dvere s vašou izbou?

1195436930767206781not_ok_mark_h_kon_l_vdal_01.svg.med     Necháte ho, aby po pár sekundách dvere zavrel zo slovami “nie ďakujem”?

primary-ok   Alebo pripravíte takú ponuku, po ktorej odíde dverami s vašim produktom?

Pravdepodobne by si väčšina podnikateľov vybrala druhú možnosť.

Ako ste na tom vy?

Zlá správa je, že “medziriešenie” neexistuje. Buď vám vaše bankové konto pípne, alebo zákazník hľadá ďalej.

Súhlasíte?

Každá minca má dve strany

Mám pre vás aj dobrú správu, ktorá vás pravdepodobne bude zaujímať.

Môžete sa naučiť spôsob, s ktorým sa dostanete zákazníkom pod kožu, splníte ich najtajnejšie priania a oni budú nadšení z toho, že vám môžu zaplatiť.

Páčilo by sa vám to?

Ak áno, tak vedzte, že na to nebudete potrebovať tím odborníkov na psychológiu, ani marketing, pretože to zvládnete celkom sami.

VY SAMI pripravíte na vašom vlastnom webe takú ponuku, ktorá zapáli potrebu zákazníkov po vašom produkte.

Pravdepodobne ale viete, že lúsknutím prstov to nepôjde. Že bude potrebné na tom popracovať.

Ale.

Ak viete o tom, že držíte v rukách riešenie, ktoré zákazníci hľadajú, tak pri pohľade na úspechy podnikateľov, ktorí využili všetko, čo sa dnes dozviete, sa môže stať, že váš online biznis o pár týždňov nespoznáte.

Drvivej väčšine majiteľov webov 
uniká jadro celého online biznisu.
Naozaj predávate to, čo zákazník chce?

Mojim cieľom je, aby ste pochopili podstatu, ktorá v konečnom dôsledku môže napumpovať vaše bankové konto.

Rozpamätajte sa, ako ste v minulosti vytvárali svoj prvý web s nádejou, že vám získa obrovské množstvo zákazníkov, ktorí zabezpečia, aby váš biznis rástol každým dňom, no... 

No zistili ste, že realita je iná. Že zákazníci nechodia v takých množstvách, ako ste si predstavovali a že sa o nich musíte biť s vašou konkurenciou.

Kde nastala chyba?

Zaujíma vás to?

Drivá väčšina majiteľov webov sa nechá zaslepiť “modernou architektúrou” web stránok. 

Tlačia svoje peniaze grafikom a programátorom za nablískané logo, nádherné stránky, zatiaľ čo im uniká jadro celého biznisu.

Uvediem vám príklad:

Predstavte si, že idete stavať dom a hľadáte stavebnú firmu. Brúzdate internetom s cieľom nájsť ponuku, ktorá bude cenovo, povedzme aj časovo výhodná.

Zaujíma vás v tej chvíli, akej farby má daná spoločnosť logo? Alebo či je pozadie červené, alebo blikajúce?

Asi to nebude až také dôležité.

Čo vás bude skôr zaujímať (myslime na to, že na internete je ďalších 100 stavebných firiem)?

Aká je jediná zbraň, ktorá priklincuje
zákazníkov k vašej ponuke?

Zaujíma vás to? 

Tak zbystrite pozornosť, pretože sa dostávame k tomu, čo váš online biznis môže vystreliť do vesmíru. 

K samotnému jadru úspechu na internete.

Chcete vedieť, čo je najvýkonnejším motorom v online biznise?

Sú to:

  primary-ok    informácie
  primary-ok    obsah 
  primary-ok    slová 

To rozhodne o vašom úspechu na internete.

Spôsob, akým komunikujete so zákazníkmi vaše podnikanie buď pochová, alebo vyštartuje ako riadenú raketu. 

Je to tzv. psychológia predaja - zlatý dol, ktorý sa nachádza aj na vašich stránkach, len ho potrebujete objaviť správnym spôsobom.

Tá istá psychológia, ktorou sa riadim aj ja sám a ktorú sa naučíte aj vy v programe

Raketový Web Premium

 

Dávam vám do rúk detailný návod, vďaka ktorému budeme spolu formovať váš web, ktorý bude priťahovať zákazníkov silou gravitácie.

V tomto programe vás chytím za ruku a krok po kroku budeme prechádzať celou psychológiou predaja, aby sme z vášho webu vytrieskali maximum.

Začínal som rovnako ako vy

V 2004-tom som začal podnikať s jediným cieľom:

"Bude zo mňa milionár a nebudem musieť pracovať."

Veď, úprimne, kto z nás nezačal podnikať s podobnými víziami, že?

Vrhol som sa do programovania web stránok. Online marketingu. Z možností, ktoré mi moja práca poskytovala, som bol nadšený, ale...

... ale stále akosi nespokojný. Robil som viac, ako som si predstavoval. Mal som nižší príjem, ako som očakával. Skúšal som projekty, ktoré nevychádzali. Vždy som sa sám seba pýtal:

"Kde, do pr...le, robím chybu?!"

Rok 2011 všetko zmenil...

Až v roku 2011 som prišiel na to, čo v skutočnosti funguje. Objavil som psychológiu predaja na internete.

Vďaka tomu som dokázal vytvoriť jednostránkový web, ktorý za svoju životnosť dokázal vygenerovať obrat viac ako 400.000 Eur

Mohol som pomôcť manželke Slávke vytvoriť niekoľko rekordov v predaji v Avone, ale i v registrovaní nových členiek v Oriflame. Vďaka tomu sa dostala na titulnú stránku katalógu.

Pomohol som viacerým podnikateľom výrazným spôsobom navýšiť ich zisky z webu.

Dokonca Andymu Winsonovi som pomohol vďaka internetu urobiť z jeho knihy Mysli, Konaj, Zbohatni jednu z najpredávanejších kníh na Martinuse, čo je najväčšie online kníhkupectvo na Slovensku.

Celý tento obrat mohol nastať len vďaka tomu, že som zistil, že existuje niekoľko málo a pritom veľmi dôležitých faktorov, ktoré robia z priemerného webu špičkového obchodníka.

Spracoval som najsilnejšie
know-how do 8 týždňov

Pravdepodobne prechádzate rovnakou cestou ako ja, pred pár rokmi. Skúšal som rôzne taktiky, platil reklamy, aby zákazníci nakoniec kúpili u mňa.

Touto cestou prechádza drvivá väčšina majiteľov webov na Slovensku. 

Ale.

Mnohým z nich chýba systém, návod, aby ich web nebol len bezodná studňa peňazí, z ktorej sa občas nejaký ten zákazník príde napiť.

To sa potom snažia nahradiť pozlátkom v podobe predizajnovaných webov a kŕmia tak grafikov a programátorov stovkami EUR. A to je problém.

Neni sa ale čomu diviť. V škole nás to neučia. 

Nikomu nedajú do rúk bibliu predaja, ktorá by nás naučila vytvoriť neodolateľnú ponuku, ktorá sa proste neodmieta.

A tak si často doučovaním musíme prejsť sami.

V dobe, keď som začínal podnikať, nebolo na Slovensku po psychológii predaja ani slychu.

Vyžmýkal som maximum
od špičky v obore

Začal som preto študovať americké webstránky. Predsa len sú svetovou špičkou v marketingu. To sa im nemôže uprieť.

Je pravdou, že prísť na to, ako to tí amíci robia, ma stálo veľa času aj peňazí (za svoje kurzy si nechajú pekne zaplatiť).

Ale všetka tá námaha stála za to.

Vy touto strastiplnou cestou za svojimi snami kráčať už nemusíte.

Urobil som to za vás.

Zo všetkých mojich znalostí od velikánov som dal do kopy ucelený systém, ktorý používam v praxi.

Vytvoril som kurz Raketový Web Premium. Program zložený z 8 týždňov, v ktorom budeme spolu týždeň čo týždeň odhaľovať nepriestrelné taktiky a meniť váš web na predajný 24 hodinový stroj.

Sami jednoducho odkryjete úspešnú stranu vášho biznisu bez toho, aby ste boli marketér, alebo psychológ.

Váš web vám uľahčí život. Bude za vás pracovať. 

Ale potrebujete ho naučiť rozprávať. Zvoliť správne slová, ktoré budú zákazníci čítať, pokým nevytiahnú svoje peňaženky.

Ste pripravený začať?

Čo všetko sa
v Raketovom Webe Premium naučíte?

Celý kurz som rozdelil do 8 týždňov a teda do 8-mich modulov. Každý týždeň sprístupním jeden modul, aby ste mohli postupovať krok za krokom.

MODUL č. 1: V hlave zákazníka

Dostať sa do hlavy zákazníka a spoznať ho tak, ako dokonca ani on sám seba nepozná, je základ podnikateľského úspechu. Nielen na internete.

Častokrát sledujem, že mnoho podnikateľov ani len netuší, kto je ich zákazník. Po čom vlastne ich zákazník túži a čo nemá rád. Potom je jasné, že sa im nedarí zarábať.

Žiaden strach, nemusíte byť žiaden psychológ, aby ste svojho zákazníka spoznali. V tomto module sa naučíte jednoduchú metódu, ktorá vám pomôže dostať sa do hlavy zákazníka, zistiť po čom presne túži a predať mu to. 

A to všetko jednoduchým cvičením, odpovedaním na 8 základných otázok.

MODUL č. 2: Marketingovým géniom za hodinu

Jasné, marketingovým géniom sa nedá stať za hodinu. Avšak za hodinu sa dá naučiť pár princípov, ktoré marketérom prinášajú najväčšie úspechy.

Nemusí z vás byť Hamingway, aby ste vedeli písať texty, ktoré strhnú návštevníkovú pozornosť tak, aby začal hltať na vašom webe slovo po slove.

V tomto module sa naučíte 7 trikov marketingových géniov, postavených na jednoduchej, dokonca až primitívnej psychológií predaja.

MODUL č. 3: Expert na dosah

Ľudia radi nakupujú u expertov. Dostávajú tak istotu, že to, čo im predajca poradil, je tá najlepšia voľba na riešenie ich problému.

Možno si teraz hovoríte: "Ale veď ja len teraz začínam podnikať, ja nie som expert." Spomaľte. 

Pokiaľ toho viete vo svojej oblasti viac, ako váš zákazník, pokiaľ dokážete vyriešiť jeho problém, pokiaľ dokážete zabezpečiť, aby bol spokojný s vašim produktom, alebo službou, tak expertom ste.

V tomto module sa dozviete 5-krokový návod, ktorý z vás urobí experta vo vašej oblasti.

Vytvoríte svoj vlastný príbeh, ktorý potrebujete dať na web, aby vám ľudia začali viac dôverovať.

MODUL č. 4: Neodolateľná ponuka

V tomto module sa naučíte techniku amerických webov. Vďaka tejto technike sa mnohým návštevníkom vašej web stránky v hlave začne vyvolávať pocit: "Toto si musím kúpiť!".

Dodnes som fascinovaný z toho, ako tak primitívna technika môže mať tak obrovský účinok. A najlepšie na tom je, že túto techniku nemusíte použivať len na webe, ale pomôže vám zvýšiť predaje aj v reálnom živote.

V tomto module dostanete presnú osnovu, aby ste vedeli, čo konkrétne máte napísať na stránky s vašimi produktami a službami.

MODUL č. 5: Sociálne dôkazy

Podľa prieskumu, ktorý robila spoločnosť the Nielsen Company, až 70% ľudí na internete sa riadi doporučeniami od iných zákazníkov.

Preto potrebujete na svoj web získať aj vy vyjadrenia vašich klientov. To sú sociálne dôkazy, ktoré dokazujú, že ste špička v obore, a že dodávate kvalitné produkty a služby.

Viem, niektorí z vás sa cítia trápne, keď si majú pýtať referenciu na svoju prácu.

V tomto module si ukážeme krok za krokom, ako nastaviť automat, ktorý získava referencie za vás. 

MODUL č. 6: Automatický obchoďák

 V tomto module si ukážeme, ako využiť technológie naplno.

Ako využiť automatické software-y, ktoré sa budú starať o vašich potenciálnych zákazníkov. Budú im posielať e-maily, pravidelne, týždeň-čo-týždeň sa im pripomínať, pomáhať im, ale aj predávať.

Je to stratégia, ktorá pomohla Barackovi Obamovi vyhrať voľby na prezidenta USA. A teraz túto statégiu môžete využiť aj vy k tomu, aby ste predbehli svoju konkurenciu.

V tomto module vám ju detailne popíšem a ukážem, ako si ju môžete nastaviť a zvádlne to dokonca aj úplny začiatočník.

Modul č. 7: Všetko v jednom

V tomto module si ukážeme, ako to všetko spojiť do jedného celku tak, aby web vyzýval návštevníka k akcii. K tomu, aby sa stal vašim zákazníkom.

Počas mojej kariéry mi rukami prešlo už niekoľko stovák webov. A za ten čas som objavil štruktúru stránok, ktorá je podľa môjho názoru marketingovo najsilnejšia.

Už si nemusíte lámať hlavu nad tým, kde dať menu, kde dať kontakty, kde umiestniť stránku s produktami a službami, a čo vlastne napísať na titulku.

To všetko som už za vás zariadil. Stačí použiť mnou navrhnutú štruktúru, ktorá vám presne ukáže, kde na stránku vložiť aký text.

Modul č. 8: Dizajn, ktorý predáva

Na webe neplatí, že obal predáva produkt. Neplatí, že stránka s najnamakanejším designom je tá, ktorá najviac zarába. Práve naopak.

Na webe platí, že obsah je kráľ.

Veď sa pozrite na designy najnavštevovanejších stránok internetu: Facebooku, Youtubu, Google... Nie je to žiaden skvost, ktorý by patril do galérie moderného umenia.

V tomto module vám dám podrobný zoznam bodov, čo všetko by mal design mať, aby spĺňal najhlavnejšie pravidlo firemného webu.

A to, aby privádzal čo najviac nových zákazníkov.

Podnikatelia, ktorí zabodovali

My ľudia sa nejako extra nelíšime. Rozdiel je len ten, že niektorí z nás idú za svojim cieľom a iní sú spokojní s tým, čo majú.

A viete čo? Každá možnosť je správna.

Neviem, do ktorej skupiny patríte vy, ale verím, že ste sa stretli s príbehmi ľuďí, ktorí z nuly dokázali vybudovať impéria. Je to dôkaz toho, že keď človek chce, tak sa všetko dá.

Súhlasíte?

Vy však máte jednu obrovskú výhodu.

Váš pomyselný chodník som vám už vyšľapal a vám už len stačí po ňom prejsť a dosiahnuť tak podobné výsledky, ako títo podnikatelia:

“Každé prázdniny vyrážíme na dva týdny na mírový pochod s volským povozem. Každý večer máme kulturní program v místě, kde právě spíme. Letos jsme podle RW udělali nové plakáty a letáky, a přišlo o 50 % více návštěvníků!!! A to jsme šli těžkou oblast – střední Čechy 🙂 Díky, Erik!!!”

Petr NedbalAbsolvent Raketového Webu Premium

“Eriku, ty to mas postavene na pomoc podnikatelum, aby si vylepsili svuj WEB. Ale kdyz se nad tim clovek trochu zamysli, tvoje rady jsou mnohem hlubsi. Tyto rady nemaji dosah pouze pri sestavovani webu, ale pri prodeji cehokoliv. Muzes je pouzit pri komunikaci se zakaznikem, vytvoreni strategie nejen na webu a internetu. Tyto Tve rady funguji i v beznem zivote. Muze je pouzit zamestnanec, ktery chce byt lepsi, podnikatel a majitel firmy, ale i zivnostnik, kterej to ma na trhu velmi tezky. Myslim, ze obecne pokud se jich Tvi zakaznici budou drzet, poznaji a zamysli se nad okolnim svetem, budou mit mnohem jednodussi komunikaci vuci svym obchodnim protejskum vseobecne, nejen na internetu, respektive skrz jejich web.

Prakticke ukazky a nektere Tve napady byly skvele. Mas perfektni fantazii a tu skvele praktikujes. Libi se my zamereni a myslenka Tveho programu, neumim vypichnout jednu jedinou vec.”

Michal SoučekAbsolvent Raketového Webu Premium

"Erik mi poradil 2 jednoduché vylepšenia na našom webe Affilbox.cz, ktore nám priniesli 3x viac registrovaných ľudí do skúšobnej verzie programu. Vo výsledku to znamenalo, že 2 hodiny práce, ktoré sme investovali do vytvorenia tých 2 vylepšení na webu nám priniesli minulý rok navýšenie ziskov o 300.000 Kč (bez toho, aby sme zvyšovali návštevnosť webu)."

Mário Roženský

"Ahoj Erik, presne som sa našiel v tvojom príbehu vo videách zadarmo. Mal som weby, ktoré nepredávali. Svoj web som prerobil úplne od koreňa a síce ešte ani zďaleka to nie je finálna verzia, už KONEČNE predáva a z mesiaca na mesiac je toho viac a viac."

Ľuboš FraňoAbsolvent Raketového Webu Premium

 Získate všetko potrebné 
na ceste za vaším úspechom

Patríte do skupiny ľudí, ktorí milujú jednoduchosť a nenávidia nablískané poučky od “dokonalých odborníkov”

Ak áno, budeme si rozumieť.

Zvierajú sa mi všetky svaly, keď so mnou niekto hovorí ako s riaditeľom výskumu orbitálnych družíc NASA.

Som zástancom ľudskosti. V programe Raketový Web Premium sa budeme baviť ľudsky, jednoducho, bez odbornej hatlaniny tak, aby vám bol každý modul 100%-ne zrozumiteľný.

Ako bude teda kurz prebiehať?

  • Po vstupe do programu získate na svoj e-mail prístupové údaje do členskej sekcie. Budete tam mať všetky videá a materiály rozdelené do modulov, podľa logického systému krok za krokom.
  • Najprv tie jednoduché veci... A potom, čo ich zvládnete, tak sa postupne dostanete na tie pokročilejšie.
  • Môžete si stiahnuť tréningy aj ako audio v mp3 formáte a púšťať si ich v napr. v aute. Ku každému modulu budete mať aj pracovný zošit, ktorý vám pomôže pri vytváraní vášho nového účinného webu.
  • Nemusíte nikam chodiť, všetko je online, na internete. Stačí vám len počítač, alebo telefón s prístupom na internet a môžete hneď sledovať tréningové videá.
  • Vstup do programu nie je obmedzený na jednu osobu. Dostanete prístupové údaje, ktoré môžete zdieľať s kolegami a spolupracovníkmi.

Čo všetko premení váš web
na zaplnenú tribúnu zákazníkov?

 

Raketový Web Premium v hodnote 997 Eur 

 

Čo ešte potrebujete, aby ste
hrali tú najvyššiu ligu?

Program Raketový Web Premium som postavil tak, aby ste nepotrebovali ani jedného grafika ani programátora a svoj web si postavili úplne sami.

Pridal som všetko, čo potrebujete k úspešnému online podnikaniu.

Doplnil som  pár posledných kusov skladačky, s ktorými vám už nebude stáť v ceste žiadna prekážka:

3-mesačné predplatné služby Webovač

Rozhodli sme sa, že spolu s mojim tímom naprogramujeme aplikáciu, kde si svoju stránku budete vedieť urobiť sami bez toho, aby ste museli programovať. 

Bez toho, aby ste potrebovali služby grafika. A zároveň, to je najdôležitejšie, so štruktúrou, ktorá podporuje psychológiu predaja. So všetkým, čo sa naučíte v Raketovom Webe. 

Webovač je rýchly, intuitívny a jednoduchý na používanie a lacný :). Svoj web si tam budete vedieť vytvoriť sami do jedného dňa. 

 

 Predplatné je v hodnote 57 EUR 


  Raketový web prakticky

Rozhodol som sa, že vám prakticky ukážem, ako jednoducho sa dá vytvoriť účinný predajný web. 

Aby som vám ukázal, že je to naozaj ľahké a že to zvládne každý, vybral som si oblasť podnikania, v ktorej nie som dobrý - biznis, v ktorom vynikajú ženy. Organizovanie svadieb. 

A vytvoril som na to web. Celý priebeh som nahral na video, od spoznania zákazníka, cez tvorbu webu, až po prvú objednávku. Takže budete môcť doslova skopírovať môj postup.

Vytvorenie takejto stránky by s podobným obsahom stálo v agentúre minimálne 2.200 EUR. Vy ho budete mať zdarma.

 

"Raketový web prakticky" je v hodnote 2.200 EUR


  3 spôsoby získavania návštevnosti

Mať web, ktorý používa psychológiu predaja a získava viac zákazníkov je super. Ale je vám na nič, pokiaľ naň nechodia ľudia. 

V tomto videu vám ukážem 3 najefektívnejšie spôsoby, ktoré vám môžu priniesť viac návštevníkov, aby ich váš web mohol premeniť na zákazníkov. 

 

 Tieto stratégie sú v hodnote v hodnote 97 EUR


 

Čo všetko získate...

Program Raketový Web Premium (997 EUR)
3 mesačné predplatné služby Webovač (57 EUR)
Perfetkné nadpisy (47 EUR)
Raketový web prakticky (2.200 EUR)
Analýzy 7+1 webov podnikateľov (776 Eur)
3 spôsoby získavania návštevnosti 
(97 EUR) 

To všetko v hodnote 4.174 EUR

Mám otázku:
Dali by ste za túto web stránku 2.000 Eur?

Pozrite sa na tento web:

Je to web SalonRenky.sk, ktorý si vytvorila jedna z absolventiek kurzu Raketový Web Premium.

Moja otázka znie. Dali by ste za tento web 2000 Eur?

Niektorí z povedia "Možno áno", ale väčšina asi povie "Nie, je to príliš veľa".

Ak vám však poviem, že Renáta vďaka radám z mojich kurzov nielenže získava postupne viac zákazničok z internetu ako predtým, ale za posledný rok sa jej podarilo zdvihnúť obrat firmy o 158%, chceli by ste podobný web?

Ak vám poviem, že vďaka psychológii, ktorú sa naučíte v programe Raketový Web si za svoje služby a produkty budete môcť pýtať viac peňazí ako doteraz - podobne ako Renáta, ktorá zvýšila cenu svadobných šiat o viac ako 150%, pričom má viac zákazníčok ako predtým - chceli by ste vedieť, ako to urobiť?

A teraz moja otázka znie. Zaplatili by ste za tento web 2000 Eur, keď už poznáte výsledky, ktoré to Renáte prinieslo?

Väčšina z vás teraz asi súhlasne vraví áno. Pretože už to neberiete ako výdavok, ale ako investíciu.

Beriete to ako investíciu do podnikania, ktorá vám má priniesť ďalšie peniaze.

Súhlasíte?

Pozrite sa, čo povedala Renáta:

Renáta Gurdély
Salón Renky - exkluzívne svadobné šaty

Program Raketový Web Premium môžete testovať celých 30 dní úplne bez rizika.

Pri pohľade na absolventov kurzu a výsledky, ktoré dosiahli, som presvedčený o tom, že tento kurz obráti vaše online podnikanie o 180 stupňov.

Môžete prejsť obsahom, aplikovať do praxe všetko, čo sa naučíte a až potom sa rozhodnete, či program bol pre vás prínosný, alebo nie.

Mojim cieľom je, aby ste tieto výsledky naozaj dosiahli. A tie môžete dosiahnuť vtedy, keď všetko, čo sa dozviete, dáte do praxe, do vášho biznisu.

Dáva vám to zmysel?

A ak po 30 dňoch zistíte, že to nie je to, čo ste očakávali, jednoducho otvoríte váš e-mail, napíšete mi správu a ja vám vrátim všetky peniaze.

Ak nebudete spokojný vy, nechcem vaše peniaze.

Páči sa vám takáto garancia?

Ak áno, vstúpte do programu a vydolujte z neho maximum pre svoj biznis.

 Kedy, keď nie teraz?

Pravdepodobne viete, že 98% podnikateľov sa snaží predať svoje produkty na internete.

Pokiaľ máte v rukách niečo, čo človek na druhej strane potrebuje, bol by hriech mu to nepredať.

On na to čaká. Otázkou len je, komu za to zaplatí.

Ak viete o tom, že držíte v rukách riešenie, ktoré zákazníci hľadajú, chyťte túto príležitosť za pačesy, urobte z vášho webu dlho očakávanú zmes zákazníckych prianí a predajte im vaše produkty.

A ja sa budem tešiť na to, keď mi napíšete, čo s vašim biznisom tento program dokázal urobiť.

Ak ste pripravený začať, kliknite na tlačítko a prihláste so do programu Raketový Web Premium

P.S. Chcem, aby ste si privoniali k sile slov, ktoré na vašom webe môžu rozpútať spúšť a tlačenicu o vaše produkty. Navyše celkom bez rizika, s 30-dňovou garanciou vrátenia peňazí. 30 dní môžete zbierať to najlepšie know how a sami sa potom rozhodnete, či vám táto investícia stála za to.

P.P.S. Pribalil som k programu bonusy v hodnote viac ako 3.000 EUR, ktoré vypĺňajú mozaiku vášho úspechu na internete. Tieto bonusy získate k programu Raketový Web Premium zdarma.

 Časté otázky

 

1. Mám E-shop. Je tento program aj pre mňa?

Áno, je aj pre vás.

Tento program je nastavený pre všetkých, ktorí robia svoj biznis (aj) na internete a chcú zmeniť tisíce blúdiacich internetových duší na svojich nadšených zákazníkov.

Preto nezáleží na tom, či ide o e-shop, blog, alebo firemné stránky. 

 

2. Garantujete mi, že dosiahnem úspech?

Budem k vám úprimný. 

Negarantujem. 

Chcem vám tým povedať, že na svete vám nemôže nikto nič garantovať (pokiaľ to robí poctivo).

A úspech vám nemôžem garantovať ani ja.

Ale jednu vec urobiť môžem. Môžem vám dať do rúk návod, stratégie, postupy, ktoré v praxi fungujú.

A pri pohľade na podnikateľov, ktorí týmto programom prešli si dovolím tvrdiť, že rovnako ako ich, aj vás môžu čakať podobné úspechy tým, že pôjdete do akcie a v praxi zúžitkujete všetko, čo sa naučíte.

Ak aj napriek tomu s vašimi výsledkami nebudete spokojný, v priebehu 30-tich dní môžete kedykoľvek požiadať o vrátenie vašich peňazí.

 

3. Ako kurz prebieha?

  • Po vstupe do programu získate na svoj e-mail prístupové údaje do členskej sekcie. Budete tam mať všetky videá a materiály rozdelené do modulov, podľa logického systému krok za krokom.
  • Najprv tie jednoduché veci... A potom, čo ich zvládnete, tak sa postupne dostanete na tie pokročilejšie.
  • Môžete si stiahnuť tréningy aj ako audio v mp3 formáte a púšťať si ich v napr. v aute. Ku každému modulu budete mať aj pracovný zošit, ktorý vám pomôže pri vytváraní vášho nového účinného webu.
  • Nemusíte nikam chodiť, všetko je online, na internete. Stačí vám len počítač, alebo telefón s prístupom na internet a môžete hneď sledovať tréningové videá.
  • Vstup do programu nie je obmedzený na jednu osobu. Dostanete prístupové údaje, ktoré môžete zdieľať s kolegami a spolupracovníkmi.

 3. Naozaj zvládnem vytvoriť web a naučiť sa všetko z programu?

Zvládli to bežní podnikatelia, ktorí nie sú ani grafici, ani programátori, ani psychológovia, ani marketéri. 

A rovnako to zvládnete aj vy.

Ak svoj web ešte nemáte, v bonusoch nájdete 3 mesačné predplatné na službu Webovač. Vďaka nemu si sami vyklikáte svoj web a aplikujete všetko, čo sa v programe naučíte. Bez grafikov, bez programátorov.

V členskej sekcii programu Raketový Web sa ma tiež budete môcť pýtať všetko, čo vás bude zaujímať, alebo čomu nebudete rozumieť. 

Počas skladania vášho webu tak budeme neustále v kontakte.

Čo hovoria účastníci seminárov
a online kurzov:

 Kontakt | Obchodné podmienky | Ochrana osobných údajov
Copyright © 2015, Erik Hoffmann - Rakeťáci, s.r.o.